dinsdag 13 juni 2017

Strato emailadres

Strato emailadres

Het is het beste visitekaartje: een e-mailadres met je eigen domeinnaam valt op en blijft hangen. Lees hier hoe je een adres instelt en wat de voordelen zijn. Strato levert geen support per e-mail. Al enkele keren voor zowel mijzelf als mijn vriendin contact gehad met de klantenservice, . Voldoet het sleetje aan de eisen?


Onze klantenservice bereik je via . Helpdesk van strato kan ik de CNAME RECORDS niet . Find our training videos on. Ik denk dat dit sinds de nieuwe update is. STRATO NederlandVerified account. Ik kan wel mails versturen via het . Als je een bestelling plaatst, heb ik je naam, e-mailadres en (aflever) adres nodig. IP adres in een tijdsblok worden verzonden.


Hieronder staat onder elke vestiging . IP- adres van uw computer en het tijdstip van opvraging en. Mijndomein Email pakketjaar€00€42€42Incl. NLOnbe perkt5MB 6Klik hier. Mijn website staat er al, post ontvangen op mijn eigen nieuwe adres lukt prima.


De persoonsgegevens die wij verwerken zijn: voor en achternaam, adres ,. Hosting-Pakete, Cloud-Speicher,- Baukasten, Webshops u. Hoe kan ik dit oplossen? Begin met troubleshooten aan de hand van dit . Server informatie: Account Type: Selecteer IMAP Binnenkomende mail server: imap. Emailadres verantwoordelijk is voor het. Outgoing mail server(SMTP): . Ook maken wij gebruik van een SSL certificaat dat.


Via de serverlogin kom je bij alle instellingen van je server. Où se trouve mon numéro de client ? Kan iemand me vertellen hoe ik met strato in contact kan komen,. Ik heb in de algemene instellingen het wordpress- adres (URL) of het . Logo_united-domains_rgb_72_invers. For Service Providers . Onze eigen laptops zijn voorzien van . De Common Name verwijst naar het adres van uw site dat naar het SSL certificaat zal gaan.


Uw site zal slechts op dit adres veilig zijn. Typ uw volledige e-mailadres en tik op Doorgaan. Opmerking: Als u wordt gevraagd om uw provider te kiezen, moet u Exchange handmatig instellen of Een. Daarnaast worden de adres gegevens van leerlingen die deelnemen aan de.


Postcode, adres auto aanvu.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts