vrijdag 25 december 2015

Mijn kpn app werkt niet

Goedemiddag, De MijnKPN app werkt bij mij op geen elke apparaat. Meer resultaten van forum. MijnKPN is momenteel niet bereikbaar vanwege tijdelijk onderhoud. Wij werken hard om kpn. Mogen van mij nog meer functies bij, zodat ik niet naar de website hoef om iets te .

Vraagt steeds om nieuwe update, zoekt . Altijd en overal eenvoudig gebruik maken van de producten van KPN? Dat kan met de handige MijnKPN app. Wat kan je nu met de MijnKPN app ? De app start gewoon niet op (zie foto).


KPN heeft de app en site van zijn MijnKPN -dienst een flinke metamorfose gegeven. Toevallig net nog de KPN App gebruikt, en ik kwam weer eens niet.

Als voor jou de Ziggo Go Web veel beter werkt als dat van KPN , dan . Na de laatste update van oktober, doet de app het niet meer op mijn SE met iOS 11. Na verwijderen en opnieuw installeren werkt hij wel weer. Epstein postuum aangeklaagd door drie vrouwen om seksueel. Niet snoozen, een piekerschriftje en geen beeldscherm.


Met Webmail kunt u e-mail op het internet lezen en versturen zonder een e- mailprogramma. U kunt dus op iedere PC met een internetverbinding uw e-mail . Functioneel is de app van KPN niet veranderd. Ik heb mijn abonnement van tv, internet bellen maar eens vergeleken met andere.


Als alles werkt zal het vast prima gaan, maar o wee als er iets mis gaat bij KPN. Ik kan niet geloven hoe slecht de klantenservice is van KPN. Waarom ITV van KPN buiten Europa niet werkt.


With MijnKPN app gives you easy access to MijnKPN on your mobile. Er is iets fout gegaan . Als dat allemaal niet werkt of niet lukt kun je als alternatief ook nog.

Als je op het menu klikt en via mijn media naar je apps gaat staat Videoland daar tussen. Ik heb een tv in mijn caravan waar een insteekkaart in past moet ik straks. Volgens KPN is dat niet mogelijk het werkt alleen in samenwerking met.


Met interactieve tv van KPN wordt tv kijken een stuk leuker! Met Méér Tv kun je populaire apps zoals Netflix, , NU. NOS Sport gewoon via je tv . Met Mijn Telfort ben je online van alle gemakken voorzien. Dan kun je hier een Mijn Telfort account maken.


Mijn dootrerf is gefet , mijn levens lent verderft. Telfort en KPN gaan samen en dat biedt voordelen en mogelijkheden. Die wildgroei aan apps draagt niet bij aan veiligheid en gebruikersadoptie. Akkoord Niet akkoord Klik hier voor meer uitleg.


Printen Voeg toe aan Mijn archief.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts