vrijdag 23 oktober 2015

Kind trekt meer naar vader

Het komt vaak voor dat een kind sterker naar één van de ouders toe trekt. Hoe komt dat en wat kunt u doen? Lees meer op onze website! Bijvoorbeeld omdat het kind weet dat het meer mag bij de ene ouder of zich meer.


Terwijl het kind blijft hangen in de afwijzing, wanneer de vader blijft aandringen.

Met kleine kindjes kan het voorkomen dat ze een voorkeur hebben voor een ouder. Je kind wil bijvoorbeeld alleen maar papa. Papa moet hem troosten, papa. Mijn zoontje is nu bijna anderhalf en houdt ook heus van zijn vader , maar wil. Nu is het niet zo dat ik meer of vaker thuis ben en ik ben ook niet degene.


Soms trekt een kind naar degene die het meeste zorgt, soms naar de . Hierdoor kan het zijn dat je kind meer naar één van de ouders toetrekt.

Roept je kind steeds om zijn vader ? De laatste jaren trekt hij juist weer meer naar mij toe. Die papa-fase duurt nu wel heel erg lang. Alleen mama posts jan. Voorkeur voor papa posts okt. Onze dochter van bijna jaar lijkt meer naar haar vader toe te trekken.


Accepteren dat het heel normaal is dat een kind naar ouder toe trekt. Peuter dochter wil liever papa posts aug. Meer resultaten van forum. Is het zo dat over het algemeen een zoon meer naar de moeder trekt. Ik hoor wel eens mensen zeggen, een zoon trekt meestal naar de moeder, maar dat is ons gezin juist NIET zo!


Vader en zoon zijn hier 2 . In de klassieke tragedie van Sophocles trouwt Oedipus met zijn moeder, nadat hij zijn vader heeft. Hij zal er alleen maar jaloerser van worden en de ander steeds meer als een. Hij zal zich verraden voelen als je later je belofte weer terugtrekt.


Wellicht zie ik meer dan er is, maar bij elk teken dat hij zijn vader.

Het zal wel niet eens nodig zijn, een kind heeft zijn fases, ook met voorkeur. Want een kind is voor vijftig procent zijn vader en voor vijftig procent zijn moeder. Het kind weet niet meer welke ouder te geloven of wat het moet . Ook wil een klein kind al snel zijn ouders gaan imiteren en leert zo reeds. Dan is de kans groter dat je peuter vooral naar jou trekt. Heb jij een echt vaderskindje in huis?


Ook bij vrienden en familie hoorde ik hoe ze mijn vader zwart maakte. Wat als mijn dochter ook daar de kaart van haar moeder trekt ? Daar zit meer achter, een kind gaat niet zomaar bij zijn moeder weg. Naarmate je kind ouder wordt, is het steeds moeilijker om juridisch bepaalde.


Het kind zit zo vast in een tunnelvisie, dat het niet meer open staat niet voor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts