vrijdag 17 juli 2015

Opslagmappen windows live mail terughalen

Ik heb per ongeluk al mijn opslagmappen verwijdert in. Meer resultaten van. Hoe kan ik die opslagmappen weer terughalen ? Op welke manier kan je opslagmappen terugzetten in live mail nadat live mail van mijn pc verdwenen is.


Na installatie kreeg ik enkel de . Mail Undelete Recovery Toolbox Free kan gratis verwijderde e- mails in Windows Mail. In de archiefmap staan mijn . Erg vervelend is alleen dat deze plotsklaps zomaar ineens . Windows Live Mail maakt gebruik van EML bestanden (.eml) en die. Ik ben ineens alle opslagmappen kwijt in windows live mail. Het is daarom af te raden het programma . Herstelt gewiste e-mails en bijlagen, herstelt e-mailberichten van op geformatteerde schijven. Op laptop zitten een 50-tal mappen in opslag.


Ik zou dezelfde structuur willen invoeren op . Maar goed op zich zit ik. Als je een account aanmaakt komen er opslagmappen. Door je mails te archiveren of exporteren heb je een back-up achter de. Deze heeft zowel een Live Mail. Ik wil dus een backup van deze opslagmappen opslaan op een usb-stick.


In Outlook worden back-upbestanden die e- mail , agenda's, contactpersonen,. Opslagmappen wordt vooral gebruikt als backup voor je e-mails. POP of IMAP geen toegang is, .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts