maandag 22 juli 2019

Universiteit leiden bekende alumni

Universiteit leiden bekende alumni

Bij deze gelegenheid heeft het atelier de naam Kleileute gekregen. Wil je zelf ook meegenieten? Kneden en vormen met klei kan een geweldige ervaring zijn.


Bij Clay-Obscuur worden workshops georganiseerd voor beginners en gevordereen, maar ik . Op zoek naar een leuke creatieve workshop ? We hebben ze voor je op een rij. Boetseer de mooiste beelden met een workshop met klei. Bij Atelier PEPA LES in Noordhorn kun je terecht voor keramiek workshops , kinderfeestjes en je kunt vrij werken met klei.


Ook voor kunstlessen, kunstprojecten . WORKSHOP BOLLE BEESTJES! Voor deze vrolijke fluiters mag je avonden komen. Op de eerste avond ontvang je anderhalve kilo klei. In keramiekatelier Klei met Kleur in het Drentse Meppen maken we beelden, objecten en gebruiksvoorwerpen en er kunnen workshops en cursussen gevolgd.


Terre-Pure, het keramiekatelier van Els Vanwijnsberghe. Hier steekt men de handen in de klei en valt het denken stil, tijdens de keramiek- workshops. PDF met het volledige workshop -aanbod. In het kader van HERNE IN DE VERF bieden we een workshop kleitegels maken aan.


Het is een eerste kennismaking met klei en het is de bedoeling om . Klooster Dominicanessen Herne Keramiek workshop voor volwassenen - ZANDZAND. Zin om je eigen keramieken voorwerpen te ontwerpen? Zowel jong als oud kan hier aan de slag om de basisbeginselen van . Voor zover ik mij kan herinneren ben ik al mijn hele leven bezig met klei. Bij feestjes of workshops kunnen er allerlei activiteiten worden gedaan.


DAJart … workshop pottenbakker… FUN! In een korte lessenreeks maak je kennis met de materie KLEI en het gebruik van een draaischijf. Wilt u uw training met een praktische en kunstzinnige activiteit verrijken dan is klei een prachtig middel daarvoor. De workshops (teambuilding) worden in . Bekijk meer ideeën over Keramisch Aardewerk, Klei en Koud porselein. Creatieve sessie met klei op locatie met als resultaat een kunstwerk.


Als ik klei ruik, ruik ik mijn jeugd. Atelier Kunstkop, het atelier waar u moet zijn voor al uw klei workshops. Mijn naam is Janneke Tol en ik geef workshops en cursussen gericht op werken met klei en het maken van keramiek. Werken met klei is rustgevend en het . Schrijf je in voor een workshop.


Universiteit leiden bekende alumni

Katja Van Breedam, ze deelt haar passie voor keramiek met anderen. Woorden zoals hangjongeren, aanleunwoningen, mutsen, klessebessen en vrije vogels zijn inspiratiebron voor mijn beelden. Lijkt het je leuk om een keer te boetseren? Keramiekatelier Cursus voor volwassenen Teambuilding voor bedrijven Workshops en kleikampen voor kinderen.


Workshop voor groepen,, Organiseer een uitje met je vriendinnen,. De twist aan onze fimo klei workshop ! Paula van der Kuur verzorgt een nieuwe fimo klei workshop met het maken van een kersthanger. Kerstdecoratie maken is. Je bent welkom om de oneindige mogelijkheden van klei te ontdekken.


Met klei weet je steeds waar je begint, maar nooit waar je uitkomt ! Een workshop geïnspireerd op het theater van El Patio Teatro A Mano. De kinderen proberen het zelf uit en brengen een stuk klei tot leven als een soort . Tijdens schoolvakanties kunnen de lesmomenten veranderen omwille van workshops of eigen verlof. Bekijk zeker eens onze agenda voor mededelingen en . Onze workshops en cursussen gaan verhuizen! Vanaf begin januari kunt u terecht bij KleiSpot.


Naast onze deur aan de Oudeweg 147.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts