maandag 15 juli 2019

Base beltegoed

Klantenzone: je ziet meteen je beltegoed en de geldigheidsduur ervan. Hoelang blijft het beltegoed op mijn . Opgelost: welke nummer moet ik bellen om te weten hoeveel geld ik in mijn prepaid kaart heb? Hoe kan ik veranderen van piek en dal tarief . Direct bellen en internet met Base prepaid. Hierna ontvang je een bericht met je huidige Base belkrediet. Volg de stappen en je hoort dan hoeveel belkrediet . Het saldo zie je in het display van je telefoon.


Base beltegoed

Je belwaarde heb je al binnen enkele minuten tot je beschikking en je Base belwaarde is twaalf . Wilt u BASE belwaarde herladen, maar de winkels zijn al dicht? Waardeer je beltegoed direct op met BASE kaarten, onbeperkt geldig! Om het resterende belkrediet te kennen op uw prepaid kaart van BASE en de datum van geldighei bestaan er twee oplossingen. Ofwel belt u naar het numemr . Dit is een informatieve pagina over de telecomprovider Base. Wie niet in zee wenst te gaan met Base , kan eveneens zijn of haar beltegoed recupereren bij Telenet.


Je moet dan tussen juni en 31 . Volgens mij verviel dit maar in . De telecomoperator BASE komt met een abonnement dat zich automatisch aanpast aan de klant. Overschotten aan belkrediet of data worden . Ik heb een abonnement bij base. Om mijn belwaarde te weten bel ik naar de dienst CreditCash. Maar de laatste weken zegt dat vrouwmens . Waardeer Base België online op met Recharge Waardeer gemakkelijk en wereldwijd het beltegoed of de data van jezelf of iemand anders op.


Raadpleeg, beheer en controleer je BASE tariefplan met “My BASE ”! Je eigen factuur of die van een ander BASE -nummer . Er zijn twee betaalmogelijkheden: nee, base houdt het simpel en wil jou de beste dienstverlening bieden 21. Helaas tuut tuut tuut via dit Carrefour nummer. Herladen met een BASE -herlaadticket . Herlaad je eigen BASE herlaadkaart of die van iemand anders via BASE Top-up. Deze eenvoudige, snelle en praktische app kan je gebruiken zonder in te . Woensdag zijn bij een systeem-upgrade de belwaarden van 82. Base heeft drie formules voor herlaadkaarten, die allemaal dezelfde voordelen bundelen.


Bel je weinig maar wil je toch het comfort van een BASE abonnement? Dan is postpaid de beste. Base , de derde mobiele telefoonoperator van België, lanceert een nieuwe. Zo kunnen bijvoorbeeld budgetbewuste ouders het beltegoed van . Je ontvangt een waarschuwings-sms op het moment dat je beltegoed lager is dan € -. Waardeer veilig en eenvoudig je beltegoed op met iDEAL, Creditcard of PayPal.


Base beltegoed

Je betaalt euro abonnementsgel waarvan reeds euro als beltegoed kan worden gebruikt. Als Base met de slechte toeren van Belgacom begint. Mobistar mag niet langer een beltegoed aanbieden bij zijn. Daarop diende Proximus een klacht in tegen Base om hen ook een verbod op . Op zoek naar een simkaart? Na de eerste minuut betaal je per seconde.


Maar nu heb ik nog meer dan euro op mijn prepaid-kaart staan bij Base. Je start dan met een beltegoed van euro.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts