woensdag 28 februari 2018

Werken bij jumbo salaris

Salaris geschat op basis van 6medewerkers, gebruikers en vacatures op Indeed . Als kassamedewerker dien je minimaal jaar oud te zijn. Vakkenvullen is een populaire. Verder telt mee hoeveel uur je per week wilt werken. Be the first to find this review helpful.


Hoi, ik ben jaar en ben aangenomen bij de jumbo om achter de kassa te werken. Ik vond het alleen zo naar om te vragen wat ik zou . Wat fijn dat je boodschappen bij ons doet! Het ledenblad over werk en inkomen in jouw sector.


Fulltime baan, parttime baan, tijdelijke baan. Informatie over de werkgevers. Ondanks de eenzijdige loonsverhoging van 1 . En uiteraard doe je het ergens voor, een salaris waar je blij van wordt! Jumbo maakt gebruik van cookies. Voor kassamedewerker moet je tot uur per week beschikbaar zijn.


Werken bij jumbo salaris

Nu is mijn vraag of jullie . Ik ga dus achter de kassa werken en dat vind ik nog een spannend . Als je denkt aan werken in de supermarkt, denk je vast in de eerste plaats aan een functie als verkoper. De gemiddelde lonen halen we uit ons Salariskompas. Werken in de supermarkt. Loop eens een rondje door de winkel met de gedachte dat je er gaat werken. Zo krijg je een veel duidelijker.


Ik ben jaar, werk er nu ruim jaar en zit op €per uur. En, jij zoekt méér dan een bijbaan met een leuk salaris. Schoonmaak Loon vacatures beschikbaar op Indeed. Maar we begrijpen ook dat je tijd wilt overhouden voor vrienden, sporten en andere bezigheden.


Wat is nu het wettelijke minimum(jeugd)loon per uur, week of maand? Gebruik gratis onze 2online rekentools. Orderpicker jumbo Vacatures. Wil je kassamedewerker worden?


Met een bijbaan of vakantiewerk kun je lekker bijverdienen in je vrije tijd. Over je bruto salaris betaal je nog belasting. Kan ik mijn medewerkers verplichten te komen werken op feestdagen?


Werken bij jumbo salaris

Mijn winkel is gesloten, hoe zit het met doorbetalen van het loon? De winkel is geopend: . Dan heb je passie voor je werk. Kruidvat is onderdeel van A. Watson Benelux, het wereldbedrijf achter ook Trekpleister, ICI PARIS XL, . JUMBO TO THE MAXX Wat kun je doen in uur?


Daarnaast wordt je beloond met en koutoeslag van bovenop je salaris. In de eerste plaats werken we bij Albert Heijn omdat we het leuk vinden, maar een goed salaris is ook belangrijk. Alles over de hoogte van . Michiel Muller bevestigt de verhoging.


Hier werken volwassenen. Zij moeten een gelijk loon .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts