dinsdag 13 februari 2018

Papiaments zinnen

Papiaments zinnen

Een vraagje stellen aan je dushi? Ik heb geen zin om te gaan, Mi no tin gana di bay, Mi no tin . Bladeren milions woorden en zinnen in alle talen. Begroeten en gedag zeggen.


Papiaments zinnen

Bon biní Bon dia Bon tardi . Zo is er een gedeelte over het ontstaan van de taal. Overhoor jezelf in het Engels, Frans, Duits, Spaans . Zou je dit verhaaltje en de zinnen daarna voor me kunnen vertalen. Het bouwen van zinnen en weten wie wie is. De taal is ontstaan uit een mengeling. Ook vindt u hier handige woorden en zinnen.


En na een punt komt een spatie waardoor de zin een andere betekenis krijgt. Probeer nu onze gloednieuwe vertaalmachine! Met de laatste updates de beste vertaling van zinnen.


Babylon stelt deze automatische vertaler voor woorden, teksten, zinnen en meer aan u . Arubaanse liefdes zinnen Zijn er antilianen die mij willen helpen wat te vertalen in het papiaments - caltwor. Sommige zinnen zult u dagelijks gebruiken zoals “hoeveel is dat? Boom uitgevers Amsterdam.


Eerst de meest voorkomende alledaagse zinnen , bijvoorbeeld in de vorm . Typ een woord of woordcombinatie en we tonen je de zinnen waar dit woord in. Elke maand bied ik u een paar woordjes en zinnen aan. Dit kan u de hele maand door oefenen. Over een jaar kan u al veel nieuwe woorden en zinnen. Het leren van volledige zinnen in plaats van individuele.


Papiaments zinnen

Maar ik hoop alleen dat er iemand is die ook papiaments kan. Dus ik hoop dat er een paar mensen zijn die een paar zinnen willen vertalen. Papiaments vertaalde zinnen. Ik bedoel hiermee niet te zeggen dat je in volledige zinnen hoeft . Spoedig zal ik ook Engels leren. Hieronder enkele zinnen.


Pronto mi lo siña ingles tambe. Op school leer ik Spaans. Lieve Spaanse woorden Sherita Jager. Het woordenboek maakt gebruik van Engels en Esperanto als hulptalen. Alleen als de bron- of doeltaal Engels of Esperanto is, wordt er rechtstreeks vertaal . Handig voor werk, privé of op vakantie!


U leert de beginselen deze taal met veel gevarieerde woorden en zinnen , en uitspraakvergelijking.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts