maandag 18 december 2017

T mobile nieuw nummer

Zonder dat ik van simkaart moet wisselen, is dit mogelijk ? Heb jij een vraag over een product of dienst van T - Mobile ? Er zijn natuurlijk verschillende redenen waarom je een nieuw 06- nummer zou willen, daar kies je niet zomaar voor! In sommige gevallen is het . Mag ik aub hulp bij het aanvragen van een nieuw nummer ? Houd er dan wel rekening mee dat je op een bepaald moment niet meer bereikbaar bent op het oude 06- nummer , want het nieuwe nummer. Ik word elke dag lastig gevallen door mijn Ex vriend.


Hij belt mij continu op met een anonime nummer. Het liefst wil ik mijn nummer niet . Dan kun je online nummerbehoud aanvragen. Zorg dat jouw huidige.


Hallo, Ik heb een abbonement op Tmobile Zou het mogelijk zijn om mijn mobiele tellefoon nummer te veranderen ik heb problemen met mijn . Je hebt besloten dat het tijd is voor een nieuw abonnement bij een andere provider, maar wilt je eigen nummer behouden. Hoe vraag ik een ( nieuwe ) simkaart aan? Je behoudt je eigen telefoonnummer. Ik wil graag mijn nummer veranderen en mijn abonnement loopt nog,. Je wilt graag je T - Mobile 06- nummer laten veranderen in een nieuw.


T mobile nieuw nummer

Ik wil een simkaart met telefoonnummer aanvragen. Beste, Ik wil al een tijdje mijn nummer wijzigeb ivm overlast. Dit is de eerste keer dat ik het wil wijzigen alleen krijg ik geen contact met de klan.


Goede avon ik heb een vraagje, ik wil graag een nieuwe nummer aanvragen en je moet daarbij dan ook een nieuwe account aanmaken, . Overstappen naar T - Mobile en je eigen telefoonnummer behouden met T - Mobile. Eenvoudig je eigen nummer behouden. Je nieuwe T - Mobile aansluiting. We sturen je een sms met een activatielink.


T mobile nieuw nummer

Als je wilt overstappen van een prepaid naar een abonnement kan je dat via onderstaande opties regelen. Kies voor langs gaan bij een T - Mobile winkel, regel . Jouw telefoonnummer is natuurlijk je alles. Om je nummer te behouden vraag je nummerbehoud aan. Vul hieronder je 06- nummer in. Bekijk de status van je nummerbehoud.


We kunnen niet een nieuw nummer met een ander kengetal overnemen. Wil je nogmaals een verzoek doen voor nummerbehoud voor hetzelfde nummer ? Ik wil met spoed een nieuw mobiel nummer aanvragen. Dit omdat ik door een familielid gestalkt word.


Hier vind je alles over het opvragen en invoeren ervan. Dat kan als je van een andere provider komt of als je al bij T - Mobile zit. Ben je je pukcode of pincode kwijt?


In beide gevallen kun je overstappen met nummerbehoud. Begreep door het hierin te vragen dat jullie het verwerken met mij ? Ik zou graag mijn nummer willen veranderen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts