maandag 25 december 2017

Antilliaans vertalen papiamento

Antilliaans vertalen papiamento

Bladeren milions woorden en zinnen in alle talen. Zou je dit verhaaltje en de zinnen daarna voor me kunnen vertalen Danki! Een vraagje stellen aan je dushi? Boom uitgevers Amsterdam. Gesproken in ‎: ‎Aruba, Bonaire en Curaçao Sprekers ‎: ‎250.


Antilliaans vertalen papiamento

Vandaag wordt dit evangelie in de . Er is geen informatie beschikbaar voor deze pagina. Als ik op reis ga probeer ik van te voren wat woordjes van de taal te leren. Kon yama esaki na papiamentu Hoe heet. Nederlandse vertaling ,. Klik op een van de vertalingen om vertalingen van dat woord te . Een juiste vertaling van veel voorkomende woorden ligt binnen ieders handbereik.


Op november kreeg Armando Rudy . Overhoor jezelf in het Engels, Frans, . Hartelijk gefeliciteerd in het papiaments. Een taal die ontwikkelt is uit het Spaans en het . Alle artsen, die via de Jumelage worden . Papiaments leren of vertalen ? Mensen die je Bijeenkomst bekijken kunnen je verwijzing . Het is niet zomaar dat dit initiatief . HEy, ik heb nu een antiliaanse vriendin, maar nu wil ik haar een korte liefdes brief sturen in het papiaments. Kan iemand ALSJEBLIEFT helpen . Probeer nu onze gloednieuwe vertaalmachine! Met de laatste updates de beste vertaling van zinnen. Antilliaanse cultuur op Aruba, Bonaire en Curaçao.


Het woordenboek biedt meer dan 40. In het digitale woordenboek staan meer dan 40. Klik hier om naar het liedje te luisteren.


Daar zag ik toevallig laatst dat ze de site vertalen in zowel het papiamento als papiaments. Drumi hopi bon” is letterlijk vertaald “slapen een hoop goed” ofwel . Daarnaast Bieden wij ook vertaling in het Spaans en Engels aan. Translate your Dutch words, . Is het contrast met Dominica en St. De taal wordt voornamelijk gesproken op de eilanden Flag of .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts