donderdag 17 augustus 2017

Tele2 simkaart werkt niet

Stop je simkaart in een ander toestel om te zien of het dan wel werkt. Krijg je dan ook deze melding? Zo ja, vraag een nieuwe simkaart aan. Opnieuw opstarten heb ik de hele dag al gedaan en dat werkt niet. Mijn telefoon pakt mijn simkaart niet en mijn oude simkaart ook niet meer.


Met nieuwe simkaart nog geen service.

Meer resultaten van forum. Ik heb geen netwerk, wat nu? Ligt het aan je simkaart ? Controleer of je simkaart het wel doet in een andere. Heb je de app nog niet ? Download hem dan meteen!


Let op: Als je je simkaart via tele2. Doe je dit niet dan activeren wij je simkaart. Bekijk op deze pagina wat je kunt doen wanneer je niet kunt bellen.

Is je simkaart geactiveerd? Kun je niet bellen in het buitenland? Doet je mobiele internet het niet ? Lees dan hier wat je kunt doen. Je kunt gemakkelijk zelf je simkaart blokkeren via MijnTele2. Mocht het niet lukken je simkaart te blokkeren via bovenstaande opties, bel dan met Televia . De provider mag geen simkaarten met 06-nummers leveren aan klanten als zij die gebruiken voor.


Telewil specifieke informatie niet bevestigen tegenover Tweakers, maar. Actuele storingen en problemen bij Tele2. Hier lees je wat er fout gaat. Mn Sim kaart geactiveerd.


Maar mijn bereik met 4g is zeer . Met deze ervaringen kies jij vol vertrouwen voor Teleof een betere mobiele. Op het moment dat uw oude simkaart niet meer werkt , kunt u de nieuwe Telesimkaart in uw telefoon doen. Uw oude abonnement is dan afgesloten. Het gekke is dat de telesimkaart het in een andere telefoon wel.


Dan krijg ik te horen dat ze deze afdeling niet kunnen bellen. Ze kunnen mijn abo niet omzetten naar een nieuw abo want ik sta al in het .

Hij werkt als partner bij juridisch adviesbureau ICTRecht. Telegaat klanten afsluiten als zij simkaart met 06-nummer in router gebruiken. Desondanks denk ik dat dit niet de bedoeling is van de wet en dat Telehet dus . Zij die dat doen binnen de EU hoeven zich sinds vorig jaar niet meer druk te. Hierbij wil ik een klacht melden over Tele: Simkaart zaterdag ontvangen ,dient meteen te doen, tenminste staat in de boekjes die erbij zijn .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts