dinsdag 15 november 2016

Lebara simkaart verlopen

Wat gebeurt er met de verlopen simkaarten en nummers? Bij KPN en Lebara bevriest je beltegoed na maanden, daarna heb je nog 90 . Hoi Marianne, Dat is natuurlijk niet zo leuk! Als je telefoon nummer is vervallen, betekent het dat je langer dan maanden geen tegoed hebt opgewaardeerd op. Met enige regelmaat krijgen we de vraag hoelang de simkaarten van Lebara geldig zijn en blijven. Het antwoord hierop is in principe heel . Is je simkaart verlopen ? In principe verloopt geen enkele prepaid simkaart zomaar.


Het beltegoed van Lebara is onbeperkt geldig, zolang je je simkaart actief houd door minimaal één keer binnen dagen een opwaardering te doen of actief . Goedemiddag lezers, ik heb probleem met mijn prepaid van Lebara. Laat je dit verlopen , word je beltegoed bevroren (je kunt nog wel gebeld worden). Hallo, Na maanden in Australië sta ik op het punt weer naar Nederland te gaan , blijkt mijn SIM kaart verlopen te zijn.


Tot slot ten einde raad maar naar een telfortwinkel gegaan. Daar werd gesteld dat de simkaart verlopen is en niet meer geldig was. Vaak krijg je tegoed cadeau als je een nieuwe sim kaart koopt.


Lebara simkaart verlopen

Dit geldt bijvoorbeeld bij Telfort, Lebara en bij Vodafone. Ook van een vervallen simkaart. Van een vervallen simkaart kan de herstelcode (PUK) helaas niet . Je ontvangt een waarschuwings-sms op het moment dat je beltegoed lager is dan € -. Je kunt bij Klantenservice Jumbo mobiel een nieuwe prepaid Simkaart. Als je beltegoed dreigt te verlopen , krijg je altijd een sms ter herinnering van Jumbo . Welkom bij de officiële Lebara Mobile NL pagina.


LebaraNL kan een verlopen simkaart nog worden herstelt? Op is Op Voordeelshop mrt-apr. Op september zal mijn abonnement met toestel verlopen , omdat ik tijdelijk naar het buitenland ben verhuisd zou ik graag de simkaart met nummer behoude.


Lebara simkaart verlopen

Coolblue: alles voor een glimlach.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts