dinsdag 27 augustus 2019

Klei workshop

Lees hieronder meer over de Workshops : . We bieden ook initiaties, lessenreeksen en workshops aan gegeven door. Reeds verschillende jaren heb ik een eigen klei -atelier waar ik mijn eigen keramiek maak en workshops geef voor kinderen en volwassenen . Leren potten draaien op elektrische draaischijf, of opbouwen in klei. Het maakt niet uit of je.

Individuele workshop : euro ( klei inbegrepen). STARTEN MET OPBOUWEN IN KLEI MET KATHLEEN HERMAN. Elke woensdag van 19utot 21u00.


Workshop glazuren (een aantal weken na workshop werken met klei ) Workshop Raku werkstukken maken. Een Raku dag, compleet met een uitgebreide lunch . Workshop zeefdrukken op klei In deze workshop maak ik met de cursisten zeefdrukken op klei en transfers. In de zomer (vanaf juni) wijkt het programma af van het reguliere.

In keramiekatelier Klei met Kleur in het Drentse Meppen maken we beelden, objecten en gebruiksvoorwerpen en er kunnen workshops en cursussen gevolgd. Terre-Pure, het keramiekatelier van Els Vanwijnsberghe. Hier steekt men de handen in de klei en valt het denken stil, tijdens de keramiek- workshops.


PDF met het volledige workshop -aanbod. In Keramiekatelier Dekselse Klei in Groningen kunt u terecht voor opdrachten, cursussen en workshops. In het kader van HERNE IN DE VERF bieden we een workshop kleitegels maken aan. Zin om je eigen keramieken voorwerpen te ontwerpen?


Wil je aan de slag met klei om eigen . Zowel jong als oud kan hier aan de slag om de basisbeginselen van . WORKSHOPS VRIJ ATELIER KERAMIEK SABINE BLOG CONTACT. Bij deze gelegenheid heeft het atelier de naam Kleileute gekregen. Kneden en vormen met klei kan een geweldige ervaring zijn.


Bij Clay-Obscuur worden workshops georganiseerd voor beginners en gevordereen, maar ik . Op zoek naar een leuke creatieve workshop ? We hebben ze voor je op een rij.

Boetseer de mooiste beelden met een workshop met klei. Bij Atelier PEPA LES in Noordhorn kun je terecht voor keramiek workshops , kinderfeestjes en je kunt vrij werken met klei. Ook voor kunstlessen, kunstprojecten . Voor deze vrolijke fluiters mag je avonden komen. Op de eerste avond ontvang je anderhalve kilo klei.


Voor zover ik mij kan herinneren ben ik al mijn hele leven bezig met klei. Bij feestjes of workshops kunnen er allerlei activiteiten worden gedaan. DAJart … workshop pottenbakker… FUN! In een korte lessenreeks maak je kennis met de materie KLEI en het gebruik van een draaischijf.


Wilt u uw training met een praktische en kunstzinnige activiteit verrijken dan is klei een prachtig middel daarvoor. De workshops (teambuilding) worden in . Bekijk meer ideeën over Keramisch Aardewerk, Klei en Koud porselein. Creatieve sessie met klei op locatie met als resultaat een kunstwerk. Als ik klei ruik, ruik ik mijn jeugd.


Atelier Kunstkop, het atelier waar u moet zijn voor al uw klei workshops. Mijn naam is Janneke Tol en ik geef workshops en cursussen gericht op werken met klei en het maken van keramiek. Werken met klei is rustgevend en het . Schrijf je in voor een workshop.


Katja Van Breedam, ze deelt haar passie voor keramiek met anderen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts