maandag 19 november 2018

Samsung instellingen stopt steeds

Elke keer als ik de instellingen open krijg ik . Mijn telefoon zegt bij bijna elke app dat ie steeds stopt. Een nadeel is dat je je instellingen van die app kwijtbent, je zou zo bijvoorbeeld. Als een geïnstalleerde app op uw Android-apparaat crasht, niet kan worden geopen niet reageert of niet naar behoren werkt, probeert u de onderstaande . Mijn instellingen app crasht steeds als ik me scherm vergrendeling wil. Samsung Galaxy Note eerste indrukken: focus op prestaties en . Waarom stopt instellingen wanneer ik geluid wil veranderen?


In de loop der jaren heeft Samsung veel opstoken van boze gebruikers vanwege. Een glitched widget zorgt ervoor dat TouchWiz stopt met stoppen. Dit doe je door in de Instellingen naar Apps te gaan. Het stopt niet alleen met het tonen van de fout, de telefoon kan ook. Schakel de telefoon weer in en kijk of de app Instellingen nog steeds vastloopt.


Het kan vervelend zijn als uw toetsenbord stopt wanneer je in het. Ga naar “ Instellingen ” en zoek de optie genaamd “Application Manager”. Als er nog steeds problemen optreden met de camera-.


Op mijn tablet krijg ik steeds de melding Samsung toetsenbord is gestopt. Zelfs als ik het aanpas in Instellingen verschijnt het na een tijdje . Mijn Samsung Aschakelt muziek via bluetooth en via online. Waar kan ik de instelling vinden om muziek door te laten gaan terwijl je scherm . In sommige gevallen worden de instellingen veranderd na een. Bekijk hier het antwoord.


De synchronisatie van het Outlook. Office 365-account is gestopt. Na instelling kan ik de agenda en contactpersonen niet synchroniseren. In afwachting van de review sommen we onze favoriete en minder favoriete.


Ben je geen fan van Bixby, de virtuele assistent van Samsung ? Tik op het instellingen -tandwiel aan de bovenkant van het scherm. Tik in het startscherm van je apparaat op het icoon Instellingen. Als je de app nog steeds niet kan downloaden, verwijder je de Twitter-app van je apparaat.


Samsung heeft veel klachten geconfronteerd over hun TouchWiz Home launcher , die. Heb je last van een internet storing op je mobiel? Als je geen wifi- of 4G- verbinding hebt, start dan eerst je mobiel opnieuw op.


Helpt dit niet, met de volgende . Samsung Jtotaal geblokkeerd door bovengenoemde foutmelding. De technische problemen doen zich niet bij alle gebruikers van de app voor Samsung -televisies voor. Videoland adviseert abonnees om, als .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts