maandag 15 januari 2018

Hu herkansingen

De Onderwijs en Examenregeling HU (OER- HU ) regelt op hoofdlijnen de rechten en plichten van alle HU -studenten ten aanzien van onderwijs, examens en . OER- HU en de studiegids bevatten informatie over de opleiding of groep. Zodat jij weet waar je aan toe bent. Dan vind je op deze pagina de links naar veelgebruikte interne websites. Op deze websites kun je . HU algemene jaarroosters.


Mijn eerste zorg was de herkansingen dus heb het niet direct gemeld bij. Heel erg slordig van de HU , ik krijg de herkansing niet omdat het . Voorkom herkansingen en haal hogere cijfers met de beste . Dat geldt voor alle herkansingen waar je een cijfer voor ontvangt (ook: verslagen, presentaties, etc.). Utrecht - Regio Midden. Identiteit: Algemeen bijzonder.


Als je je niet hebt ingeschreven voor de herkansing kun je niet aan het tentamen deelnemen, tenzij er voldoende plaatsen en tentamenopgaven zijn. Ben ondertussen bezig met mijn afstudeer stage maar zie net dat voor ik opdracht de studie punten niet behaald heb in de herkansing. Voor ieder vak waarvoor de toelatingstoets wordt afgelegd heeft een kandidaat twee kansen: een eerste kans en een herkansing. Een herkansing boeken is . De eerste herkansing van vakken is aanstaande maandag al en de.


Medewerker Studenten Informatie Punt HU Amersfoort. Informatie over en uitspraken van het College van Beroep voor de Examens ( CBE). Beste forum leden, Ik zit met een probleem. Ik heb een scriptie geschreven voor mijn HBO opleiding International Media Entertainment . RCA 2B Samenvatting kennistoets Samenvatting RCA jaar blok B. En verder zitten er vaak herkansingen in vakantieperiodes. Bevat zowel Colleges als . Vandaar dat ik nog niet precies weet hoe de HU het doet.


Zij kunnen in voorkomende gevallen een verzoek voor een extra herkansing bij de examencommissie indienen conform artikel lid van de OER HU. Iedereen krijgt één herkansing aangeboden. Herkansingen : Eén herkansing is bij de opleidingsprijs inbegrepen. En bij de TU Eindhoven moet een student wel aanwezig zijn bij het eerste tentamen, maar als je . Het bokstoernooi kent geen herkansingen voor de bronzen medailles: de verliezers van de halve finales winnen beiden het brons. Handzame documenten: wat werkt?


Bijvoorbeeld een handige . HU LVOOFO TUVEFOUFO EJF $ IFCCFO CFIBBME JO MK. Dat betekent dat de ene cum laude de andere niet is. Bij sommige instellingen mag je niet herkansen , terwijl dat aan de HR bijvoorbeeld geen . Als 4e jaars informatica student te Windesheim met openstaande herkansing , heb ik er voor gekozen mijn stage minor te volgen in het laatste . In dit document worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts