donderdag 28 april 2016

Kaakchirurg zmc

Kaakchirurg zmc

Mond-, kaak-, en aangezichtschirurgie ( kaakchirurgie ). Openingstijden poli op werkdagen van 08. Wachttijden Eerste polibezoek weken . U kunt via onze website eenvoudig een afspraak aanvragen. Vindt u het fijner om dit telefonisch te doen, kan dat natuurlijk ook.


Kaakchirurg zmc

Vind een kaakchirurg in Zaandam, bekijk de adresgegevens, lees de waarderingen van anderen en laat ook uw mening. Er zijn vele redenen waarom uw tandarts u naar de kaakchirurg kan verwijzen. Praktijk: Kaakchirurgie Oost-Nederland Zilvermeeuw Poli 1. Check hieronder de wachttijden voor verschillende behandelingen in de ziekenhuizen. Zaans Medisch Centrum , Zaandam. Wacht aub seconden, zodat de hele pagina kan worden ingeladen) . Hesse ook staflid van de afdeling Kaakchirurgie van het Medisch Centrum . Nieuw in het ZMC Kaakchirurg.


Ik wil eerst mijn kaken laten checken door de kaakchirurg van het ZMC te Zaandam. Mogelijk kan ik een spalkje krijgen zodat ik mijn kaken niet . Ik werk op maandag, dinsdag en donderdag. De functie is voor ca.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts