donderdag 22 september 2016

Workshop edelsmeden groningen

Workshop edelsmeden groningen

Werken met klei is een fijne manier om tot rust te komen en te ontstressen, terwijl je nieuwe vaardigheden leert. Introductiecursus keramiek Deze cursus is bedoeld voor beginnende keramisten en behandelt de basistechnieken. De duur van deze cursus is weken.


Workshop edelsmeden groningen

Zelf keramiek maken middels opbouwen van een object en afwerken met glazuur. De cursussen zijn allemaal vol. Mocht je interesse hebben dan kun je je vrijblijvend aanmelden voor januari.


Als onderdeel van mijn goede voornemen probeerde ik een nieuwe hobby uit en volgde ik een cursus keramiek. Is deze hobby yay or nay? Dat is waarom ik zo graag met keramiek bezig ben. Eventueel met een les vooraf om het werk te maken weken voor de stookdag.


Cursus Boetseren Gooi En Vechtstreek. Pascale Naessens laat ons binnen in haar atelier en toont hoe ze van een klomp klei naar een puur. Heb je altijd al een keramiek cursus willen volgen? Atelier Anna-Lucia biedt workshops aan tegen een voordelig tarief.


Schrijf je hieronder in voor de . Een paar jaar later kocht ik mijn eerste oven……. Het liefst maak ik handvormen en probeer ik op een . Als je niet zo goed weet wat je maken wilt…… geen probleem, er zijn in de werkplaats voorbeelden waar je inspiratie door op kunt doen. Door de vele vraag en interesse naar workshops rond klei en keramiek.


In ons keramiek atelier bieden wij werkruimte aan en kan je gebruik maken van alle . Lekker met je handen bezig zijn en een plak klei op de draaischijf vormen tot een mok, vaas, bord…… Bij beginners. Samenvatting van de workshops. Deze plattegrond van maar liefst 15mgaan we maken in een 3D effect van mozaïek en keramiek.


Dit project, onder leiding van Nan Deardorff-McClain . Zit je graag met je handen in de aarde? Blijven je aandacht en je hartje ook hangen bij keramieke creaties? Wens je stiekem om eens kennis te maken met . Voor zover ik mij kan herinneren ben ik al mijn hele leven bezig met klei.


Heel jong was ik al bezig met het maken van mensfiguren en . Ontdek uw eigen onvermoede talenten! Lekker creatief bezig zijn met klei is leuk en ontspannend. En het resultaat is altijd . Keramiek maken en decoreren. Kunstschilders kopen verf en gaan schilderen, Waarom ontwikkel ik dan nog zelf een keramiek glazuur, wordt het niet tijd dat ik ook . Welkom op de website van Art-twa. Wij zijn Dien Smilde en Gonnie . Je kunt er zo veel mee, zoals het opbouwen met de han het gieten.


Als beginner leer je de basistechnieken, zoals het maken van mallen en het . Kennismakingsworkshops met kleiHeeft u altijd a eens met klei willen werken, maar heeft u de eerste stap nog niet gezet? Bezoek dan de keramiek workshop . Korte en langere cursussen en workshops. De keramieken kommen werden hoofdzakelijk gebruikt bij de theeceremonie. Het produceren van raku gestookte producten is een.


Of wil je een schaal op maat laten maken ? Neem contact op voor de mogelijkheden. Met je handen bezig zijn en dan iets moois er uit voort laten komen. Wil je zelf eens ervaren wat klei met je doet? In september starten er weer .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts