vrijdag 12 april 2019

Mijn strato

Professionele oplossingen voor beginners én professionals. Alles voor jouw website. Is webhosting van Strato of Mijndomein de beste keuze? In deze 1-op-vergelijking zetten we twee hostingpakketten tegenover elkaar die beide zij gericht op . Gebouwd met Framework in W8.


Nu heb ik aangeschaft bij jullie PHP 5. Ik heb geen melding gehad of iets dat mijn website eruit ligt! STRATO_helpt mijn website ligt eruit? Is er wat bij strato aan de hand ofzo.


Je kunt heel snel je mailadres op je iOS- toestel instellen. Vergelijk 3ervaringen en reviews van hosting provider Strato met een. Met de Strato Sitebuilder online een website bouwen in een onafhankelijke test. Strato : eenvoudig te bedienen, maar functies en designs niet up-to-date.


Mijn naam is Dirk en met mijn tests wil ik jou helpen bij jouw zoektocht naar het . Dit moet helaas buiten plesk om gedaan worden. Zie mijn vorige bericht voor meer uitleg. Als je dit niet doet levert het een waarschuwing op bij . Ja, je kunt Mollie gebruiken in combinatie met je Strato webshop.


Veel webwinkelplatformen hebben er al voor gekozen om betalingen via. Mijn probleem word opgelost na contact opgenomen te hebben met strato. Ik geef het sterren omdat ik nog steeds vind dat een hosting bedrijf bereikbaar moet . Deze thermoskan van Alfi houdt zowel warme als koude dranken perfect op temperatuur.


Neostrada is de hosting waar ik mijn websites altijd host waaronder deze website. Strato ken je misschien van de tv reclames en advertenties op het internet. CloudFlare, krijg nu 4van Strato shared . Er is door strato zomaar geld van mijn rekening afgehaalik heb nog nooit van strato gehoord en al zeker geen toestemming gegeven om geld er af tehalen ik . Hoe kom ik te weten hoeveel webruimte (schijfruimte) ik nodig heb voor mijn.


Antwoord: De site staat nog niet live, ik heb na opzegging van mijn strato. Sinds afgelopen vrijdag december, vroeg in de ochtend (0uur), is mijn pakket door Strato geblokkeerd. Ik werd hierover per e-mail geïnformeerd en als.


Mijn strato

Ik heb een domeinnaam en hosting bij Strato aangevraagd en ik wil gelijk beginnen met de opbouw van mijn website. Helaas heb ik nu geen . Hieronder vind je antwoorden op veelgestelde vragen. Kan je het antwoord op je vraag niet vinden? Neem dan contact op met onze Customer Support. Nogmaals een reactie, ik ben mijn strato ellende inmiddels weer vergeten, ben . Strato heeft twee miljoen klanten en is voornamelijk in Nederland en Duitsland actief.


Ik backup nu dus maar weer even via ftp en gebruik de app op mijn computer niet meer. Wie heeft er ervaring met het installeren van Moodle op een strato server. A1 Kijk Eens In De Poppetjes Van Mijn Ogen. Het koppelen van je Strato webshop aan je account op Bolfeed doe je via de Strato App store in je Strato webshop account.


Mijn strato

Gisterenavond tot (te) laat bezig geweest met het installeren van software op de Strato -VPS. Mijn strategie is: eerst apache drupal mysql en . Het wijzigen van nameservers blijkt bij Strato niet mogelijk te zijn! Hoe kan ik mijn Strato domeinnaam nu in combinatie met de webhosting .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts